måndag 3 december 2007

God morgon!

Ja, då var det dags för en ny vecka igen! Tiden springer verkligen iväg! Själv tycker jag att det är bara måndag och fredag, däremellan hinner man inte reflektera över vad det är för dag.

Men låt nu detta bli en vecka av nya möjligheter!!

Du kanske har en massa saker som "måste" göras och som är problem eller stora utmaningar, men vänd de till att bli möjligheter den här veckan.

Det som är så underbart med att vara kristen är att vi alltid kan komma till vår far i himmelen och han står där med öppna armar och tar emot oss. Han är alltif redo att hjälpa oss.

Gud kommer ALDRIG för sent! Det är något som jag verkligen vet med säkerhet för jag har själv fått uppleva det så konkret. Jag kommer tillbaka till det senare. Jag kommer berätta om det för att ge Gud äran, men väntar av olika anledningar.

Men ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar