onsdag 7 november 2007

Välkommen!

Hej! Nu ska det visst bloggas!

Ja, då ska det födas en ny stjärna på himlen....Jag ska börja blogga!?

Detta är något jag har tänkt på länge men har aldrig kommit till skott med. Men nu ska det börjas så får vi se vart det leder.

Det ska bli roligt att ge sig in i samhällsdebatten på många olika områden. Det som intresserar mig är debatten om religion, familj, skola exempelvis. Men jag kommer säkert komentera en del politik eftersom deras beslut och förehavande påverkar oss på många områden i livet.

Jag hälsar dig som läser detta välkommen att kommentera och tycka till om min blogg och mina inlägg. Låt debatten leva. Det är väl verkligen en av grunderna för en fungerande demokrati, att vi får säga vad vi vill om vad vi vill. Debatten ska förstås hållas på en saklig nivå och den ska inte nedvärdera eller kränka någon.

Det kommer alltid finnas människor som inte håller med om allt vad du eller jag tycker, men respekten för alla människor måste ändå finnas i grund och botten.

Så låt oss göra vår röst hörd!

Hälsningar,

Emanuel Norén

1 kommentar: